15-220823-0029
SklademRegistrovaní používatelia môžu získať kredity za svoje nákupy, ktoré môžu uplatniť pri platbe budúcej objednávky. 10 kreditov odpovedá zľave 0.04 €. Počet pridelených kreditov sa vypočíta na základe celkovej výšky objednávky v EUR. Viac informácií tu alebo vo VOP. Credity ponúknite v poslednom kroku objednávky.
Parametre
O produkte
Autor: Nash Edward L.
Vydání: Vyd. 1.
Rok vydání: 2003
The "master strategist of direct marketing" has enhanced his classic reference with a wealth of proven direct mail strategies for the Internet age. This eagerly awaited edition adds in-depth information on profitable use of the Web for direct response sales, as well as increased coverage of alternative media, infomercials, telemarketing, and database marketing.
Tento produkt si práve pozerá návštevníkov
Prihláste sa k newsletteru
a vytvorte si účet, dostanete 25% zľavu
S newsletterom neprijdete o žiadnu z našich akcií.
Ale nebojte, nezasielame zbytočne veľa emailov.