Vrátenie tovaru

ⓘ Pre zobrazenie odpovede kliknite na otázku nižšie, ktorá Vás zaujíma.


Ako vrátiť tovar?
  1. Najskôr vyplnte elektronický formulár o odstúpení od zmluvy, ktorý v prípade potreby nájdete:
    » tu pre SR 
    Uveďte konkrétne, ktoré kusy z celkovej objednávky vraciate. Prihlásením do svojho užívateľského účtu ušetríte veľa práce pri vypĺňaní.
    
  2.  Potom tovar, ktorý chcete vrátiť starostlivo zabalte. Do balíčku vložte pôvodnú (tlačenú) objednávku a balíček zvonku označte císlom objednávky, menom a adresou. Ak vraciate tovar z viacerých objednávok, priložte ich všetky a vypíšte aj ich čísla zvonka na balík.
    
  3. Takto pripravený balík:
    a) zašlite k nám na adresu: Genesis-eshop, Dřevařská 17, 680 01 Boskovice, ČR

    b) zaneste na Výdajňu Genesis vo Vašom okolí (Zadarmo)
    c) vložte do jedného z Penguin Boxov vo Vašom okolí (Zadarmo)
        - pre túto možnosť je nutné predom kontaktovať zákaznickú podporu:  +420 601 121 312 / [email protected] 


V akej lehote je možné tovar vrátiť? 

Tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní odo dňa pevzatia balíku. Viac o vrátení tovaru nájdete v sekcii “Odstúpenie od zmluvy” vo VOP.


Môžem vrátiť aj časť objednávky, alebo len celú objednávku?

Ano. Pokiaľ vraciate len niektoré kusy z celkovej objednávky, uveďte na formulári “O odstúpení od zmluvy” - ktoré konkrétne kusy to sú. Bez toho nebude možné Vašu požiadavku spracovať.


Môžem vrátiť nevyhovujúci tovar na vašu výdajňu Genesis? 

Ano, ale postupujte prosím tak, ako je napísané v bode “Ako vrátiť tovar” vyššie na tejto stránke.


Kto platí za dopravu pri vrátení tovaru?

Za dopravu pri vátení tovaru platí zákazník (pošta, kuriér, atd.). V prípade, že vhodne zabalený tovar (s vyplneným formulárom o odstúpení od zmluvy) donesiete na našu výdajňu Genesis  alebo do Penguin Boxu (nutná rezervácia vopred cez zákaznícku podporu), za dopravu neplatíte. Doporučujeme využiť túto možnosť! Viac v sekcii "Odstúpenie od zmluvy" vo VOP.


Kedy mi prídu peniaze za vrátený tovar?

Peniaze (všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie) za vrátený tovar, posielame najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy a doručení vráteného tovaru na našu adresu Pražšká 7, Blansko.
K 27.12.2020 přesouváme adresu centrálního skladu na Dřevařská 17, 680 01 Boskovice! Prosím, berte na vedomie, že platba môže byť oneskorená z dôvodu bankového prevodu do inej banky, než je vedený váš účet. Prevod sa môže oneskoriť aj nesprávne vyplnenými údajmi na formulári “O odstúpení od zmluvy” (hlavne číslo účtu pre vrátenie peňazí), dbajde na to, prosím, pri jeho vypĺňaní.  Viac v sekcii "Odstúpenie od zmluvy" vo VOP.


Je možné vymeniť vrátený tovar za iný z vašej ponuky? 

Túto možnosť v súčastnosti neponúkame. Za vrátený tovar Vám budú vrátené peniaze na Váš bankový účet. Na iný požadovaný tovar je nutné vytvoriť novú objednávku. 


« Späť na FAQ